FAQ
U kunt gemakkelijk overstappen naar EasyVoice Telecom door het gewenste abonnement te bestellen via deze website. Vaste & Mobiele telefonie Overweegt u weleens om over te stappen naar een andere vaste of mobiele telecomprovider? Maar ziet u op tegen de administratieve rompslomp of bent u bang dat u een paar dagen niet bereikbaar bent rond de overstap? Dankzij de directe nummerbehoud kunnen wij uw (mobiele)telefoonnummer vaak al binnen 48 uur overzetten. Door deze methode maken wij het u eenvoudig om gebruik te maken van een alternatieve provider voor vaste en mobiele telefonie waarbij u zeker weet dat u zorgeloos overstapt. Van deze overstap merkt u, behalve dat u een lagere telefoonrekening ontvangt, helemaal niets. Het betreft namelijk slechts een administratieve overname. Het is desgewenst ook mogelijk om een nieuw telefoonnummer aan te vragen. Internet & Alles in één De overstap naar een nieuwe internet of alles in één provider lijkt soms een grote stap, toch kan het u een flinke besparing opleveren. U kunt door de overstapservice van EasyVoice Telecom vaak al binnen 5 dagen gebruikmaken van uw nieuwe internetaansluiting. Kiest u voor alles in één dan kunt u direct gebruikmaken van uw vaste- en mobiele-telefonie aansluiting. Wenst u meer informatie over dit onderwerp? Stuur een bericht via onderstaand contactformulier of bel onze klantenservice op +31 (0)85 - 56 00 019.
U kunt uw huidige (mobiele)telefoonnummer meenemen naar EasyVoice Telecom. Dankzij onze directe nummerbehoud kunnen we binnen 48 uur uw huidige (mobiele)telefoonnummer aan het nieuwe EasyVoice abonnement koppelen. Wilt u nummerbehoud aanvragen? Dan kunt u het formulier voor nummerbehoud invullen op het moment dat u een abonnement besteld via deze website. Wenst u meer informatie over dit onderwerp? Stuur een bericht via onderstaand contactformulier of bel onze klantenservice op +31 (0)85 - 56 00 019.
EasyVoice Unlimited is echt onbeperkt In tegenstelling tot bij andere provider's is EasyVoice Unlimited echt onbeperkt binnen de hele EU, dit betekend dus dat u zonder beperkingen kunt bellen. Heeft u uw mobiele internet bundel volledig verbruikt? Dankzij unlimited behoud u de zelfde internetsnelheid u hoeft dus ook geen zorgen te maken over de snelheid van uw 4G verbinding bij veel gebruik. Wenst u meer informatie over dit onderwerp? Stuur een bericht via onderstaand contactformulier of bel onze klantenservice op +31 (0)85 - 56 00 019.
Voice-mail beluisteren via telefoon of als e-mail bijlage. Telefonisch: Bij EasyVoice Telecom kunt is uw voice-mail eenvoudig te beluisteren. Maakt u gebruik van EasyVoice Vast dan belt u naar 999 en volg de instructies. Indien u gebruik maakt van EasyVoice Mobile dan kunt u 1233 bellen voor de voicemail van het mobiele abonnement. indien u gebruik maakt van EasyVoice Mobile Connect kunt u ook vanaf uw mobiele abonnement bellen naar 999 om de voicemail van uw vaste lijn te beluisteren. E-mail bijlage: Indien gewenst kunt u via uw instellingen van uw (mobiele)telefoonaansluiting voice-mail naar e-mail inschakelen. U ontvangt dan op het moment dat er een voice-mail bericht is ingesproken, een e-mail met het ingesproken bericht als audiobestand in de bijlage. Wenst u meer informatie over dit onderwerp? Stuur een bericht via onderstaand contactformulier of bel onze klantenservice op +31 (0)85 - 56 00 019.
Mobiel Internet met perfecte snelheden: De snelheid van ons mobiele internet is uitstekend. U heeft vrijwel overal in Nederland toegang tot snel mobiel internet van EasyVoice Mobile. Met alle mobiele abonnementen heeft u beschikking over 4G en kunt u zelfs een downloadsnelheid van 50 Mbps halen. Daarnaast heeft EasyVoice Mobile ondersteuning voor 4G+/LTE advanced in Nederland. Indien u over een toestel met deze 4G+ techniek beschikt, dan kunt u zelfs piekdownloadsnelheden tot 256Mbps behalen. Wenst u meer informatie over dit onderwerp? Stuur een bericht via onderstaand contactformulier of bel onze klantenservice op +31 (0)85 - 56 00 019.
Online met uw smartphone in slechts enkele stappen. Over het algemeen halen smartphones de internet instellingen automatisch op wanneer u de simkaart voor het eerst in uw toestel invoert. In enkele gevallen kan het toch voorkomen dat APN instellingen van uw oude provider blijven staan. Een APN (Access Point Name) is een verzameling instellingen voor mobiel internet. Elke provider heeft andere instellingen u dient in te voeren. Zonder goede instellingen heeft u geen mobiel internet. Automatisch instellen iPhone & Android Het instellen van uw mobiele internet was nog nooit zo eenvoudig! Bij EasyVoice Telecom bieden wij u de mogelijkheid om via een handige tool uw instellingen voor mobiel internet naar uw telefoon te pushen. Door simpelweg de stappen te doorlopen stelt uw toestel zich automatisch in. Ga naar: http://setup.easyvoicemobile.nl vanaf een apparaat met een (wifi) internetverbinding.
Handmatig APN instellen op iPhone. Als u onze simkaart in de iPhone steekt, zullen de APN-instellingen bijna altijd automatisch goed staan. Wilt u later de APN-instellingen wijzigen, bijvoorbeeld omdat de telecomaanbieder erom vraagt, dan doe je dat als volgt: Open de Instellingen-app op uw iPhone. Ga naar Mobiel netwerk > Opties mobiele data > Mobieledatanetwerk. Onder het kopje Mobiele data vindt u de invulvelden voor APN. Vul de volgende velden in; Provider : EasyVoice M APN adres : internet.mvno.mobi Gebruikersnaam: mvno Wachtwoord: mvno.
Handmatig APN instellen op Android. Per fabrikant en Android versie kan de locatie van het invoermenu verschillen. Op de nieuwste Android versies ga je naar; Open de instellingen- app op uw Android apparaat. Ga naar draadloos en netwerken > mobiel netwerk > naam toegangspunt. Hier kunt u een nieuwe APN toevoegen of een bestaande APN aanpassen. Wij adviseren om een nieuwe APN toe te voegen. Eventuele andere APN's kunt u dan laten staan. Een nieuwe APN voeg je toe door boven in het scherm via het menu te kiezen voor 'Nieuwe APN'. Vul de volgende velden in; Provider : EasyVoice M APN adres : internet.mvno.mobi Gebruikersnaam: mvno Wachtwoord: mvno Wenst u meer informatie over dit onderwerp? Stuur een bericht via onderstaand contactformulier of bel onze klantenservice op +31 (0)85 - 56 00 019.
Telefoon gestolen of verloren? Indien uw mobiele telefoon is gestolen of u bent deze verloren, adviseren wij u om uw simkaart direct te blokkeren. U doet dit eenvoudig door naar onze klantenservice te bellen op +31 (0)85 - 56 00 019 en volg de instructies, het is ook mogelijk naar dit nummer te bellen buiten onze openingstijden, ons geautomatiseerd systeem helpt u verder. Is uw telefoon gestolen? Doe ten alle tijden aangifte in de plaats waar u voor het laatst uw telefoon in bezit had, de politie kan u immers verder helpen het de opsporing van uw toestel. Wenst u meer informatie over dit onderwerp? Stuur een bericht via onderstaand contactformulier of bel onze klantenservice op +31 (0)85 - 56 00 019.
EasyVoice PBX-software functionaliteiten; EasyVoice PBX-software algemene functionaliteiten • Gespreksregistratie • Oproeprapportage • Blinde en bijgewoonde gespreksoverdracht • Gesprekdoorschakeling bij bezet of geen antwoord • Call Routing via DID • Beller ID • Auto Attendant / Digital Receptionist • Voicemail / muziek in wachtstand • Centraal telefoonboek • Oproep op naam • Bel Parking & Ophalen • Oproep in wachtrij • Oproep opnemen • MWI - Indicator Bericht wacht • BLF-statusupdates • Intercom / paging • Ringverlenging & mobiel tegelijkertijd EasyVoice PBX-software Beheer en schaalbaarheid • Web-gebaseerde Management Console • Configuratiewizard • Real-time webgebaseerde systeemstatus • Geïntegreerde webserver • Backup en herstellen • Configureer externe extensies via de EasyVoice PBX-tunnel • VM Ware / Hyper V • SIP Trunks tot stand brengen met andere SIP-servers EasyVoice PBX-software Unified Communications • Conferentiegesprekken opzetten • Chat en zie de aanwezigheid van uw collega's • Voicemail ontvangen via e-mail • Ontvang faxen via e-mail als PDF • Geïntegreerde faxserver • Integreer bureaus met EasyVoice PBX Bridge • Openbaar SIP-ID voor uitbreidingen • Geavanceerde doorstuurregels EasyVoice PBX-software ongeëvenaarde mobiliteit met Windows, iPhone en Android • CTI-ondersteuning (Windows) • Naadloos conferentievragen maken • Zie de aanwezigheid van uw collega's • Gebruikers kunnen hun eigen extensie configureren • E-mailbepaling • Gesprekken doorverbinden • Toont nummerweergave • Toont persoonlijke oproepgeschiedenis • Doorschakelen naar voicemail • Wachtrijbewaking EasyVoice PBX-software IP-telefoonbeheer • Automatische telefoonprovisioning • Beheer op afstand IP-telefoons • Beheerd IP-telefoons netwerkbreed • Plug en Play-ondersteuning • Provisioning Network Wide met juiste instellingen • Start telefoons op afstand opnieuw op • Beheer Firmware Network Wide EasyVoice PBX-software Applicatie-integratie van derden • Microsoft Outlook-integratie EasyVoice PBX-software Codecs (stemcompressie) • G711 (volgens wettelijke eisen) • G722 • GSM • Speex • ILBC • G729
U krijgt als klant een @easyvoiceonline.nl e-mail adres. Dit varieert in een aantal adressen per abonnement. Kan mijn mail applicatie zichzelf instellen? Ja, als u zich aanmeld met het gebruikersnaam (uw volledige @easyvoiceonline.nl adres) en uw e-mail wachtwoord. Configureren de meeste e-mail applicaties automatisch, raadpleeg hierbij de documentatie van uw e-mail applicatie. Wat is de inkomende server? mail.easyvoicemail.nl Wat is de uitgaande server? mail.easyvoicemail.nl Hoe ziet het e-mailadres en de gebruikersnaam eruit? De gebruikersnaam bestaat uit een volledig e-mail adres bijvoorbeeld; uwnaam@easyvoiceonline.nl. Waar vindt ik het e-mail wachtwoord? Een tijdelijk wachtwoord ontvangt u per brief wanneer u zich abonneert EasyVoice Online of EasyVoice All in one. Hierna dient u het wachtwoord aan te passen via de webmail client. Hoe kun je webmail bereiken? De EasyVoice Online Webmail is te bereiken via https://easyvoicemail.nl/mail. Ook is er een mogelijkheid om gebruik toemaken van een exchange dienst via https://easyvoicemail.nl/sogo.
Bij EasyVoice Telecom bent u altijd welkom en doen we geen kredietcheck. Dat kan omdat we u vragen de eerste betaling vooraf te doen. Door akkoord te gaan met de "algemene voorwaarden" gaat u ook akkoord met de volgende betalingsvoorwaarden; Ik betaal de eerste maand abonnementskosten + eenmalige aansluitkosten vooruit met iDEAL of Creditcard. Ik machtig EasyVoice Telecom om de abonnements- en verbruikskosten maandelijks af te schrijven van dezelfde bankrekening als waarmee ik de betaling voldoe. U kunt de incasso machtiging ten alle alle tijden terugtrekken via het "beheer" paneel. U dient dan de betaling maandelijks handmatig te voldoen meer informatie vindt u bij het onderwerp "hoe kan ik handmatig een factuur voldoen". Deze voorwaarden gelden enkel bij het afsluiten van een abonnement niet op de aanschaf van een los toestel. Bij EasyVoice Telecom vinden we het niet nodig om u een kopie van uw legitimatie of bankafschrift op te sturen. Wel stellen we de voorwaarde dat u 18 jaar of ouder bent en een Nederlands IBAN op uw (bedrijfs)naam gebruikt. U betaalt de abonnementskosten één maand vooruit.
EasyVoice Telecom is geregistreerd bij de Autoriteit Consument en MarktAanbieder Openbare Elektronische communicatiediensten onder nummer: 944009Aanbieder Openbaar Elektronisch communicatienetwerk onder nummer: 944010
Registratie bij de Kamer van Koophandel.EasyVoice Telecom is een handelsnaam van EasyComp Zeeland en geregistreerd bij de KvK met nummer 70783519.Wenst u meer informatie over dit onderwerp?Stuur een bericht via onderstaand contactformulier of bel onze klantenservice op +31 (0)85 - 56 00 019.
Duidelijkheid voor u als klant staat bij ons hoog in het vaandel, daarom hebben wij al onze voorwaarden op één pagina gebundeld. Op de pagina voorwaarden kunt u onze algemene voorwaarden, privacy beleid en leveringsvoorwaarden voor telecomdiensten lezen en als pdf document downloaden.Wenst u meer informatie over dit onderwerp?Stuur een bericht via onderstaand contactformulier of bel onze klantenservice op +31 (0)85 - 56 00 019.
Handmatig betalen via EasyVoice Beheer of een overboeking: Via EasyVoice beheer kunt u eenvoudig uw maandelijkse factuur voldoen via creditcard of IDEAL. Maakt u liever het bedrag handmatig over? Gebruik dan de onderstaande bankgegevens. IBAN: NL26 BUNQ 2205 9485 71 T.N.V: EasyComp Zeeland O.V.V: Uw klantnummer of factuurnummer Wenst u meer informatie over dit onderwerp? Stuur een bericht via onderstaand contactformulier of bel onze klantenservice op +31 (0)85 - 56 00 019.
Bij EasyVoice Telecom staat persoonlijk contact centraal, we vinden het erg belangrijk dat u bij ons terecht kunt wanneer u meer informatie of een advies wilt, hulp nodig heeft bij een instelling van uw abonnement of een andere vraag heeft.
U kunt ons elke dag tot 17:00 bellen op +31 (0)85 - 56 00 019 of op 1200 wanneer u belt met uw EasyVoice Mobile abonnement.
Heeft u de voorkeur om ons een e-mail te sturen? Onze klantenservice behandeld uw bericht doorgaans binnen 48 uur. U kunt ons een bericht sturen via het contactformulier op deze pagina of stuur desgewenst uw e-mail naar Klantenservice@EasyVoiceTelecom.nl. Heeft u een financiële vraag? Stuur dan uw e-mail naar Financieel@EasyVoiceTelecom.nl.
Wilt u een brief of pakket naar ons verzenden? U kunt deze opsturen naar; EasyVoice TelecomVlissingsestraat 50 B4331 KW Middelburg(LET OP: GEEN BEZOEK ADRES)
Ask Any Question
Stel uw vraag