Je abonnement aanpassen

Je bent hier:
Geschatte leestijd: 1 min

Soms heb je wat meer data of belminuten nodig, en soms wat minder. Snappen we. Daarom kan je je bundel tijdens je contractperiode elke maand aanpassen. Zo gedaan. Je abonnement verlengen? Ook makkelijk geregeld. Lees hieronder hoe je dat doet.

 

Je kunt 1 keer per maand je databundel aanpassen. Dit kun je zelf doen in Mijn EasyVoice Telecom. Let op: sommige bundels zet je aan voor je hele contractperiode. Deze kun je dan niet zomaar weer uitzetten.

 

Je abonnement verlengen kan al 4 maanden voor de einddatum van je contract, en soms zelfs nog eerder met Vervroegd Vernieuwen. Dit kun je zelf doen in Mijn EasyVoice Telecom. Je abonnement op naam van iemand anders zetten kan ook. Gebruik hiervoor het contractovernameformulier, neem contact met ons op.

Veelgestelde vragen over het aanpassen van je abonnement

Ja, je kunt je abonnement 1 keer per maand omhoog en omlaag aanpassen. Wanneer je je abonnement aanpast, behoud je de korting die geldig was op het moment dat je het abonnement afsloot. Als je een aanpassing doet in Mijn EasyVoice Telecom of de app, zie je meteen het nieuwe maandbedrag en je korting. Handig.

Je abonnement verlengen kan vanaf 4 maanden voor de einddatum. Je vindt de einddatum in Mijn EasyVoice Telecom. Verlengen kan op de volgende manieren:

  • Online in Mijn EasyVoice Telecom
  • Bellen naar +31 (0)118 – 22 10 59

Je abonnement verlengen kan vanaf 4 maanden voor de einddatum, maar soms wil je eerder vernieuwen. Je kunt vervroegd verlengen als:

  • Het huidige contract al 3 maanden of langer loopt.
  • Alle EasyVoice Telecom facturen zijn betaald.
  • Je slechts 1 contract vervroegd verlengt.
  • Het huidige abonnement niet is ingegaan als vervroegde verlenging.

Ook goed om te weten:

  • Je gaat akkoord met een nieuw contract van 12 of 24 maanden.
  • Het nieuwe contract begint na de einddatum van je originele contract.
  • Het kost eenmalig € 71,12. Vervroegd verlengen is alleen mogelijk door te bellen met de EasyVoice Telecom Klantenservice.

Wat zijn de voordelen van een mobiel abonnement verlengen? We hebben vaak acties met nog meer voordeel, zoals korting op je abonnement. Het afsluiten van je abonnement is gratis. Je telefoonnummer blijft hetzelfde. Heb je hulp nodig bij het kiezen van een abonnement? We denken graag met je mee. Bel naar +31 (0)118 – 22 10 59.

Weergaven: 24
Naar de inhoud springen