Klantenservice

Heeft u vragen over onze diensten of wilt u meer informatie over EasyVoice Telecom?
Via deze pagina kunt u eenvoudig zoeken naar antwoorden op de meest gestelde vragen.

Heeft u een andere vraag, offerteverzoek of wilt u meer informatie?
U kunt een bericht aan onze klantenservice verzenden via onderstaand contactformulier.
Of bel onze klantenservice van 9.00 uur tot 21.00 uur op +31 (0)85 – 56 00 019.

Klantenservice

Heeft u vragen over onze diensten of wilt u meer informatie over EasyVoice Telecom?
Via deze pagina kunt u eenvoudig zoeken naar antwoorden op de meest gestelde vragen.

Heeft u een andere vraag, offerteverzoek of wilt u meer informatie?
U kunt een bericht aan onze klantenservice verzenden via onderstaand contactformulier.
Of bel onze klantenservice van 9.00 uur tot 21.00 uur op +31 (0)85 – 56 00 019.

Veelgestelde vragen

Hoe kan ik gemakkelijk overstappen naar EasyVoice Telecom?
U kunt gemakkelijk overstappen naar EasyVoice Telecom door het gewenste abonnement te bestellen via deze website.

Vaste & Mobiele telefonie
Overweegt u weleens om over te stappen naar een andere vaste of mobiele telecomprovider? Maar ziet u op tegen de administratieve rompslomp of bent u bang dat u een paar dagen niet bereikbaar bent rond de overstap? Dankzij de directe nummerbehoud kunnen wij uw (mobiele)telefoonnummer vaak al binnen 48 uur overzetten. Door deze methode om maken wij het u eenvoudig om gebruik te maken van een alternatieve provider voor vaste en mobiele telefonie waarbij u zeker weet dat u zorgeloos overstapt. Van deze overstap merkt u, behalve dat u een lagere telefoonrekening ontvangt, helemaal niets. Het betreft namelijk slechts een administratieve overname. Het is desgewenst ook mogelijk om een nieuw telefoonnummer aan te vragen.

Internet & Alles in één
De overstap naar een nieuwe internet of alles in één provider lijkt soms een grote stap, toch kan het u een flinke besparing opleveren.
U kunt door de overstapservice van EasyVoice Telecom vaak al binnen 5 dagen gebruikmaken van uw nieuwe internetaansluiting. Kiest u voor alles in één dan kunt u direct gebruikmaken van uw vaste- en mobiele-telefonie aansluiting.

Wenst u meer informatie over dit onderwerp?
Stuur een bericht via onderstaand contactformulier of bel onze klantenservice op +31 (0)85 - 56 00 019.

Hoe werkt nummerbehoud bij EasyVoice Telecom?
U kunt uw huidige (mobiele)telefoonnummer meenemen naar EasyVoice Telecom.

Dankzij onze directe nummerbehoud kunnen we binnen 48 uur uw huidige (mobiele)telefoonnummer aan het nieuwe EasyVoice abonnement koppelen. Wilt u nummerbehoud aanvragen? Dan kunt u het formulier voor nummerbehoud invullen op het moment dat u een abonnement besteld via deze website. 

Wenst u meer informatie over dit onderwerp?
Stuur een bericht via onderstaand contactformulier of bel onze klantenservice op +31 (0)85 - 56 00 019.

Wat zijn de gesprekstarieven van EasyVoice Telecom?
LandLandcode/minuut (EUR)
Afghanistan930.07
Albania3550.07
Algeria2130.07
American Samoa6840.07
Andorra3760.07
Angola2440.07
Anguilla12640.07
Antigua and Barbuda12680.07
Argentina540.07
Armenia3740.07
Aruba2970.07
Ascension Island2470.07
Australia610.07
Austria430.07
Azerbaijan9940.07
Bahamas, The12420.07
Bahrain9730.07
Bangladesh8800.07
Barbados12460.07
Belarus3750.07
Belgium320.07
Belize5010.07
Benin2290.07
Bermuda14410.07
Bhutan9750.07
Bolivia5910.07
Bosnia and Herzegovina3870.07
Botswana2670.07
Brazil550.07
Brunei6730.07
Bulgaria3590.07
Burkina Faso2260.07
Burundi2570.07
Cambodia8550.07
Cameroon2370.07
Cape Verde2380.07
Cayman Islands13450.07
Central African Republic2360.07
Chad2350.07
Chile560.07
China860.07
Colombia570.07
Comoros2690.07
Congo2420.07
Congo (DRC)2430.07
Cook Islands6820.07
Costa Rica5060.07
Cote d`Ivoire2250.07
Croatia3850.07
Cuba530.07
Cyprus3570.07
Czech Republic4200.07
Denmark450.07
Diego Garcia2460.07
Djibouti2530.07
Dominica17670.07
Dominican Republic18090.07
Ecuador5930.07
Egypt200.07
El Salvador5030.07
Equatorial Guinea2400.07
Eritrea2910.07
Estonia3720.07
Ethiopia2510.07
Falkland Islands (Islas Malvinas)5000.07
Faroe Islands2980.07
Fiji Islands6790.07
Finland3580.07
France330.07
French Antilles5900.07
French Guiana5940.07
French Polynesia6890.07
Gabon2410.07
Gambia, The2200.07
Georgia9950.07
Germany490.07
Ghana2330.07
Gibraltar3500.07
Greece300.07
Greenland2990.07
Grenada14730.07
Guam16710.07
Guatemala5020.07
Guinea2240.07
Guinea-Bissau2450.07
Guyana5920.07
Haiti5090.07
Honduras5040.07
Hong Kong SAR8520.07
Hungary360.07
Iceland3540.07
India910.07
Indonesia620.07
INMARSAT8700.07
INMARSAT (Atlantic-East)8710.07
INMARSAT (Atlantic-West)8740.07
INMARSAT (Indian)8730.07
INMARSAT (Pacific)8720.07
International Freephone Service8000.07
Iran980.07
Iraq9640.07
Ireland3530.07
Israel9720.07
Italy390.07
Jamaica18760.07
Japan810.07
Jordan9620.07
Kenya2540.07
Kiribati6860.07
Korea820.07
Kuwait9650.07
Kyrgyzstan9960.07
Laos8560.07
Latvia3710.07
Lebanon9610.07
Lesotho2660.07
Liberia2310.07
Libya2180.07
Liechtenstein4230.07
Lithuania3700.07
Luxembourg3520.07
Macao SAR8530.07
Macedonia, Former Yugoslav Republic of3890.07
Madagascar2610.07
Malawi2650.07
Malaysia600.07
Maldives9600.07
Mali2230.07
Malta3560.07
Marshall Islands6920.07
Martinique5960.07
Mauritania2220.07
Mauritius2300.07
Mexico520.07
Micronesia6910.07
Moldova3730.07
Monaco3770.07
Mongolia9760.07
Montserrat16640.07
Morocco2120.07
Mozambique2580.07
Myanmar950.07
Namibia2640.07
Nauru6740.07
Nepal9770.07
Netherlands Antilles5990.07
Netherlands, The310.07
New Caledonia6870.07
New Zealand640.07
Nicaragua5050.07
Niger2270.07
Nigeria2340.07
Niue6830.07
Norfolk Island6720.07
North Korea8500.07
Norway470.07
Oman9680.07
Pakistan920.07
Palau6800.07
Panama5070.07
Papua New Guinea6750.07
Paraguay5950.07
Peru510.07
Philippines630.07
Poland480.07
Portugal3510.07
Puerto Rico17870.07
Qatar9740.07
Reunion2620.07
Romania400.07
Russia70.07
Rwanda2500.07
Samoa6850.07
San Marino3780.07
Sao Tome and Principe2390.07
Saudi Arabia9660.07
Senegal2210.07
Serbia and Montenegro3810.07
Seychelles2480.07
Sierra Leone2320.07
Singapore650.07
Slovakia4210.07
Slovenia3860.07
Solomon Islands6770.07
Somalia2520.07
South Africa270.07
Spain340.07
Sri Lanka940.07
St. Helena2900.07
St. Kitts and Nevis18690.07
St. Lucia17580.07
St. Pierre and Miquelon5080.07
St. Vincent and the Grenadines17840.07
Sudan2490.07
Suriname5970.07
Swaziland2680.07
Sweden460.07
Switzerland410.07
Syria9630.07
Taiwan8860.07
Tajikistan9920.07
Tanzania2550.07
Thailand660.07
Timor-Leste6700.07
Togo2280.07
Tokelau6900.07
Tonga6760.07
Trinidad and Tobago18680.07
Tunisia2160.07
Turkey900.07
Turkmenistan9930.07
Turks and Caicos Islands16490.07
Tuvalu6880.07
Uganda2560.07
Ukraine3800.07
United Arab Emirates9710.07
United Kingdom440.07
United States/Canada10.07
Uruguay5980.07
Uzbekistan9980.07
Vanuatu6780.07
Venezuela580.07
Vietnam840.07
Virgin Islands13400.07
Virgin Islands, British12840.07
Wallis and Futuna6810.07
Yemen9670.07
Zambia2600.07
Zimbabwe2630.07
Is EasyVoice Unlimited echt onbeperkt?
EasyVoice Unlimited is echt onbeperkt

In tegenstelling tot bij andere provider's is EasyVoice Unlimited echt onbeperkt binnen de hele EU, dit betekend dus dat u zonder beperkingen kunt bellen. Heeft u uw mobiele internet bundel volledig verbruikt? Dankzij unlimited behoud u de zelfde internetsnelheid u hoeft dus ook geen zorgen te maken over de snelheid van uw 4G verbinding bij veel gebruik.

Wenst u meer informatie over dit onderwerp?
Stuur een bericht via onderstaand contactformulier of bel onze klantenservice op +31 (0)85 - 56 00 019.

Hoe beluister ik mijn EasyVoice Voicemail?
Voice-mail beluisteren via telefoon of als e-mail bijlage.

Telefonisch
Bij EasyVoice Telecom kunt is uw voice-mail eenvoudig te beluisteren. Maakt u gebruik van EasyVoice Vast dan belt u naar 999 en volg de instructies. Indien u gebruik maakt van EasyVoice Mobile dan kunt u 1233 bellen voor de voicemail van het mobiele abonnement. indien u gebruik maakt van EasyVoice Mobile Connect kunt u ook vanaf uw mobiele abonnement bellen naar 999 om de voicemail van uw vaste lijn te beluisteren.

E-mail bijlage
Indien gewenst kunt u via uw instellingen van uw (mobiele)telefoonaansluiting voice-mail naar e-mail inschakelen. U ontvangt dan op het moment dat er een voice-mail bericht is ingesproken, een e-mail met het ingesproken bericht als audiobestand in de bijlage.

Wenst u meer informatie over dit onderwerp?
Stuur een bericht via onderstaand contactformulier of bel onze klantenservice op +31 (0)85 - 56 00 019.

Hoe werken de bel-codes van EasyVoice Vast
U kunt onderstaande bel-codes invoeren op uw vaste telefoon of app gevolgd door bellen.

FunctieCode
Gesprek parkeren*0
Gesprek terughalen*1
Gesprek aannemen*20*
Verander extensie status*3
Verbinden met extensie voicemail*4
Niet storen modus uitschakelen*60
Niet storen modus inschakelen*61
Aanmelden op wachtrij*62
Afmelden van wachtrij*63
Oproepen (pager)*10*(telefoonnummer)
Anoniem bellen*5(telefoonnummer)
Hoe snel is het 4G netwerk van EasyVoice Telecom?
Mobiel Internet met perfecte snelheden

De snelheid van ons mobiele internet is uitstekend. U heeft vrijwel overal in Nederland toegang tot snel mobiel internet van EasyVoice Mobile. Met alle mobiele abonnementen heeft u beschikking over 4G en kunt u zelfs een downloadsnelheid van 50 Mbps halen. Daarnaast heeft EasyVoice Mobile ondersteuning voor 4G+/LTE advanced in Nederland. Indien u over een toestel met deze 4G+ techniek beschikt, dan kunt u zelfs piekdownloadsnelheden tot 256Mbps behalen.

Wenst u meer informatie over dit onderwerp?
Stuur een bericht via onderstaand contactformulier of bel onze klantenservice op +31 (0)85 - 56 00 019.

Hoe stel ik mijn smartphone in voor mobiel internet?

Online met uw smartphone in slechts enkele stappen.

 Over het algemeen halen smartphones de internet instellingen automatisch op wanneer u de simkaart voor het eerst in uw toestel invoert. In enkele gevallen kan het toch voorkomen dat APN instellingen van uw oude provider blijven staan.
Een APN (Access Point Name) is een verzameling instellingen voor mobiel internet. Elke provider heeft andere instellingen u dient in te voeren. Zonder goede instellingen heeft u geen mobiel internet.

Automatisch instellen iPhone & Android

Het instellen van uw mobiele internet was nog nooit zo eenvoudig! Bij EasyVoice Telecom bieden wij u de mogelijkheid om via een handige tool uw instellingen voor mobiel internet naar uw telefoon te pushen.

Door simpelweg de stappen te doorlopen stelt uw toestel zich automatisch in. Ga naar: http://ota.mvno.mobi vanaf een apparaat met een internet verbinding.

 Handmatig APN instellen op iPhone

 Als u onze simkaart in de iPhone steekt, zullen de APN-instellingen bijna altijd automatisch goed staan. Wilt u later de APN-instellingen wijzigen, bijvoorbeeld omdat de telecomaanbieder erom vraagt, dan doe je dat als volgt:

 Open de Instellingen-app op uw iPhone.

  1. Ga naar Mobiel netwerk > Opties mobiele data > Mobieledatanetwerk.
  2. Onder het kopje Mobiele data vindt u de invulvelden voor APN.
  3. Vul de volgende velden in;
    Provider : EasyVoice M
    APN adres : internet.mvno.mobi
    Gebruikersnaam: mvno
    Wachtwoord: mvno

Handmatig APN instellen op Android

Per fabrikant en Android versie kan de locatie van het invoermenu verschillen.
Op de nieuwste Android versies ga je naar;

  1. Open de instellingen- app op uw Android apparaat.
  2. Ga naar draadloos en netwerken > mobiel netwerk > naam toegangspunt.
  3. Hier kunt u een nieuwe APN toevoegen of een bestaande APN aanpassen. Wij adviseren om een nieuwe APN toe te voegen. Eventuele andere APN's kunt u dan laten staan. Een nieuwe APN voeg je toe door boven in het scherm via het menu te kiezen voor 'Nieuwe APN'.
  4. Vul de volgende velden in;
    Provider : EasyVoice M
    APN adres : internet.mvno.mobi
    Gebruikersnaam: mvno
    Wachtwoord: mvno

Wenst u meer informatie over dit onderwerp?
Stuur een bericht via onderstaand contactformulier of bel onze klantenservice op +31 (0)85 - 56 00 019.

 

Wat moet ik doen als mijn mobiele telefoon gestolen is of als mijn ik mijn mobiele telefoon ben verloren?
Telefoon gestolen of verloren?

Indien uw mobiele telefoon is gestolen of u bent deze verloren, adviseren wij u om uw simkaart direct te blokkeren. U doet dit eenvoudig door naar onze klantenservice te bellen op +31 (0)85 - 56 00 019 en volg de instructies, het is ook mogelijk naar dit nummer te bellen buiten onze openingstijden, ons geautomatiseerd systeem helpt u verder. Is uw telefoon gestolen? Doe ten alle tijden aangifte in de plaats waar u voor het laatst uw telefoon in bezit had, de politie kan u immers verder helpen het de opsporing van uw toestel.

Wenst u meer informatie over dit onderwerp?
Stuur een bericht via onderstaand contactformulier of bel onze klantenservice op +31 (0)85 - 56 00 019.

Welke functies heeft een zakelijke EasyVoice Telefooncentrale (PBX)?
EasyVoice PBX-software functionaliteiten; EasyVoice PBX-software algemene functionaliteiten

• Gespreksregistratie
• Oproeprapportage
• Blinde en bijgewoonde gespreksoverdracht
• Gesprekdoorschakeling bij bezet of geen antwoord
• Call Routing via DID
• Beller ID
• Auto Attendant / Digital Receptionist
• Voicemail / muziek in wachtstand
• Centraal telefoonboek
• Oproep op naam
• Bel Parking & Ophalen
• Oproep in wachtrij
• Oproep opnemen
• MWI - Indicator Bericht wacht
• BLF-statusupdates
• Intercom / paging
• Ringverlenging & mobiel tegelijkertijd

EasyVoice PBX-software Beheer en schaalbaarheid
• Web-gebaseerde Management Console
• Configuratiewizard
• Real-time webgebaseerde systeemstatus
• Geïntegreerde webserver
• Backup en herstellen
• Configureer externe extensies via de EasyVoice PBX-tunnel
• VM Ware / Hyper V
• SIP Trunks tot stand brengen met andere SIP-servers

EasyVoice PBX-software Unified Communications
• Conferentiegesprekken opzetten
• Chat en zie de aanwezigheid van uw collega's
• Voicemail ontvangen via e-mail
• Ontvang faxen via e-mail als PDF
• Geïntegreerde faxserver
• Integreer bureaus met EasyVoice PBX Bridge
• Openbaar SIP-ID voor uitbreidingen
• Geavanceerde doorstuurregels

EasyVoice PBX-software ongeëvenaarde mobiliteit met Windows, iPhone en Android
• CTI-ondersteuning (Windows)
• Naadloos conferentievragen maken
• Zie de aanwezigheid van uw collega's
• Gebruikers kunnen hun eigen extensie configureren
• E-mailbepaling
• Beheerde 3CXPhone vanuit de console
• Gesprekken doorverbinden
• Toont nummerweergave
• Toont persoonlijke oproepgeschiedenis
• Doorschakelen naar voicemail
• Wachtrijbewaking
EasyVoice PBX-software IP-telefoonbeheer
• Automatische telefoonprovisioning
• Beheer op afstand IP-telefoons
• Beheerd IP-telefoons netwerkbreed
• Plug en Play-ondersteuning
• Provisioning Network Wide met juiste instellingen
• Start telefoons op afstand opnieuw op
• Beheer Firmware Network Wide

EasyVoice PBX-software Applicatie-integratie van derden
• Microsoft Outlook-integratie
EasyVoice PBX-software Codecs (stemcompressie)
• G711 (volgens wettelijke eisen)
• G722
• GSM
• Speex
• ILBC
• G729

Hoe werkt het met e-mailadressen als u internet heeft bij EasyVoice Telecom?
U krijgt als online klanten een @easyvoiceonline.nl e-mail adres. Dit varieert in een aantal adressen per abonnement.

Kan mijn mail applicatie zichzelf instellen?

Ja, als u zich aanmeld met het gebruikersnaam (uw volledige @easyvoiceonline.nl adres) en uw e-mail wachtwoord. Configureren de meeste e-mail applicaties automatisch, raadpleeg hierbij de documentatie van uw e-mail applicatie.

Wat is de inkomende server?
mail.easyvoicemail.nl

Wat is de uitgaande server?
mail.easyvoicemail.nl

Hoe ziet het e-mailadres en de gebruikersnaam eruit?
De gebruikersnaam bestaat uit een volledig e-mail adres bijvoorbeeld; uwnaam@easyvoiceonline.nl.

Waar vindt ik het e-mail wachtwoord?
Een tijdelijk wachtwoord ontvangt u per brief wanneer u zich abonneert EasyVoice Online of EasyVoice All in one.
Hierna dient u het wachtwoord aan te passen via de webmail client.

Hoe kun je webmail bereiken?

De EasyVoice Online Webmail is te bereiken via https://easyvoicemail.nl/mail. Ook is er een mogelijkheid om gebruik toemaken van een exchange dienst via https://easyvoicemail.nl/sogo.

Wat zijn de betalingsvoorwaarden bij EasyVoice Telecom?
Bij EasyVoice Telecom bent u altijd welkom en doen we geen kredietcheck. Dat kan omdat we u vragen de eerste betaling vooraf te doen.

Door akkoord te gaan met de "algemene voorwaarden" gaat u ook akkoord met de volgende betalingsvoorwaarden;

  • ik betaal de eerste maand abonnementskosten + eenmalige aansluitkosten vooruit met iDEAL of Creditcard.
  • ik machtig EasyVoice Telecom om de abonnements- en verbruikskosten maandelijks af te schrijven van dezelfde bankrekening als waarmee ik de betaling voldoe.

U kunt de incasso machtiging ten alle alle tijden terugtrekken via het "beheer" paneel. U dient dan de betaling maandelijks handmatig te voldoen meer informatie vindt u hieronder bij het onderwerp "hoe kan ik handmatig een factuur voldoen".

Deze voorwaarden gelden enkel bij het afsluiten van een abonnement niet op de aanschaf van een los toestel.

Bij EasyVoice Telecom vinden we het niet nodig om u een kopie van uw legitimatie of bankafschrift op te sturen. Wel stellen we de voorwaarde dat u 18 jaar of ouder bent en een Nederlands IBAN op uw (bedrijfs)naam gebruikt. U betaalt de abonnementskosten één maand vooruit.

Hoe kan ik handmatig een factuur voldoen?
Handmatig betalen via EasyVoice Beheer of een overboeking

Via  EasyVoice beheer kunt u eenvoudig uw maandelijkse factuur voldoen via creditcard of IDEAL.
Maakt u liever het bedrag handmatig over? Gebruik dan de onderstaande bankgegevens.

IBAN: NL26 BUNQ 2205 9485 71
T.N.V: EasyComp Zeeland
O.V.V: Uw klantnummer of factuurnummer

Wenst u meer informatie over dit onderwerp?
Stuur een bericht via onderstaand contactformulier of bel onze klantenservice op +31 (0)85 - 56 00 019.

Is EasyVoice Telecom geregistreerd bij de Kamer van koophandel?
Registratie bij de Kamer van Koophandel.

EasyVoice Telecom is een handelsnaam van EasyComp Zeeland en geregistreerd bij de KvK met nummer 70783519.

Wenst u meer informatie over dit onderwerp?
Stuur een bericht via onderstaand contactformulier of bel onze klantenservice op +31 (0)85 - 56 00 019.

Is EasyVoice Telecom geregisterd bij de ACM?
EasyVoice Telecom is geregistreerd bij de Autoriteit Consument en Markt

Aanbieder Openbare Elektronische communicatiediensten onder nummer: 944009
Aanbieder Openbaar Elektronisch communicatienetwerk onder nummer: 944010

Waar vindt ik de algemene voorwaarden? (AVG)
Algemene en andere voorwaarden

Duidelijkheid is voor u als klant staat bij ons hoog in het vaandel, daarom hebben wij al onze voorwaarden op één pagina gebundeld. Op de pagina voorwaarden kunt u onze algemene voorwaarden, privacy beleid en leveringsvoorwaarden voor telecomdiensten lezen en als pdf document downloaden.

Wenst u meer informatie over dit onderwerp?
Stuur een bericht via onderstaand contactformulier of bel onze klantenservice op +31 (0)85 - 56 00 019.

Wat is het post adres van EasyVoice Telecom?
U kunt ons uw post of pakketten adresseren aan;

EasyVoice Telecom
Vlissingsestraat 50 B
4331 KW Middelburg
(Geen bezoek adres)

Heeft u een vraag, offerteverzoek of wilt u meer informatie?

U kunt een bericht sturen aan onze klantenservice via onderstaand contactformulier. U kunt ons ook telefonisch bereiken van 9.00 uur tot 21.00 uur op +31 (0)85 – 56 00 019. Het team van EasyVoice Telecom helpt u graag met alle mogelijke vragen.

Contactformulier

9 + 15 =