Bestelling mobiel

Je bent hier:
Geschatte leestijd: 2 min

Hoe het staat met de bestelling van je abonnement

Een nieuw abonnement besteld bij EasyVoice Telecom? Op deze pagina lees je alles over je bestelling. Bekijk hieronder het onderwerp waar je meer over wil weten.

 
 

Nummerbehoud

Zo werkt nummerbehoud. Overstappen van een andere provider naar EasyVoice Telecom? Of van Prepaid naar een abonnement? Wel zo fijn als je telefoonnummer hetzelfde blijft. Vraag daarom gratis EasyVoice Telecom nummerbehoud aan.

Volg het stappenplan op deze pagina om je nummerbehoud te regelen. Heb je dit al gedaan?

Nummerbehoud aanvragen. Nummerbehoud aanvragen heb je zo gedaan. Kwestie van dit stappenplan volgen:

  1. Schaf een EasyVoice Telecom mobile abonnement aan tijdens het afreken process kun je aangeven of je je telefoonnummer wilt behouden. Om je nummer over te nemen heb je een EasyVoice Telecom simkaart met een telefoonnummer nodig. Het nummer op de simkaart die je ontvangt is dus tijdelijk. Dit tijdelijke nummer wordt namelijk omgezet naar je oude, vertrouwde telefoonnummer.

Goed om te weten: het telefoonnummer dat je mee wilt nemen moet actief zijn.

Nog geen EasyVoice Telecom simkaart? Bestel een abonnement dat bij je past.

  1. Bedenk welke variant je graag wil Je kunt nummerbehoud op 3 verschillende manieren aanvragen:
  • Op de eerstmogelijke datum die je provider doorgeeft.
  • Meestal is dit wanneer je contracttermijn bij je provider is afgelopen, of na een opzegtermijn. Je betaalt dan geen extra kosten.
  • Over 3 werkdagen, met afkoop van je contract bij je huidige provider.
  • Alle informatie over de afkoopsom (zoals hoe hoog deze is, en hoe je deze betaalt) ontvang je van je huidige provider.

Alles over bestellingen

De status van je bestelling

Heb je een bestelling gedaan en wil je weten hoe het daarmee staat? Vul je gegevens in en we zoeken ‘m voor je op. 

Bestelling betalen

Betalen kan op 3 manieren: via SEPA-Incasso (alleen voor abonnementen) met iDeal of met een creditcard. Lukt dat niet, dan wordt je bestelling automatisch geannuleerd.

Veelgestelde vragen over bestellen

Bij een nieuw contract betaal je vaak aansluitkosten. Op je eerste factuur zie je die staan onder kortingen/overige kosten.

Nee. Ben je nog geen 18, dan heb je toestemming nodig van je ouders of voogd. Zij moeten de bestelling voor je doen. De betaalrekening moet dan ook van je ouder/voogd zijn. We kunnen alleen afschrijven van een betaalrekening van iemand die 18 jaar of ouder is.

Een nieuw EasyVoice Telecom abonnement bestellen? Dan heb je 1 van de volgende identiteitsbewijzen nodig:

  • Nederlandse Europese ID-kaart
  • Nederlands rijbewijs
  • Nederlands paspoort
  • Buitenlands paspoort*
  • Europese ID-kaart*
  • Verblijfsvergunning types 1-5
  • Verblijfskaart type EU/EER
  • Verblijfskaart Familielid EU/EER
  • Geprivilegieerdendocument

*Je kunt alleen een Sim Only abonnement nemen, geen abonnement met telefoon.

Goed om te weten: bij de bezorging van het pakket controleert de koerier de gegevens van het identiteitsbewijs. Laat het identiteitsbewijs zien dat je hebt gebruikt bij je bestelling.

Ja, ook met een buitenlandse betaalrekening kun je een EasyVoice Telecom abonnement bestellen. Het moet wel een IBAN-betaalrekening zijn. Bestel je je abonnement online op easyvoicetelecom.nl of aan de telefoon.

Weergaven: 34
Naar de inhoud springen