Verlengen en opzeggen

Je bent hier:
Geschatte leestijd: 1 min

Verlengen of opzeggen van je abonnement

Heb je een vraag over het verlengen of opzeggen van je abonnement? Controleer eerst wanneer je contract afloopt. Staat in Mijn EasyVoice Telecom Alle andere antwoorden vind je op deze pagina. 

Alles over verlengen

Je kan gewoon verlengen, eerder verlengen met Vervroegd vernieuwen of een contractovername doen. Leggen we je uit. 

Normaal verlengen

Je kunt al verlengen vanaf de laatste 4 maanden van je contract. De exacte einddatum van je contract vind je in Mijn EasyVoice Telecom. Je regelt het zelf online of belt naar +31 (0)118 – 22 10 59.

Vervroegd verlengen

Je kunt verlengen vanaf de laatste 4 maanden van je contract. Soms wil je echter eerder verlengen. Voor meer informatie kun je contact opnemen.

Contractovername

Je contract op een andere (bedrijfs)naam zetten is handig in bepaalde situaties, zoals wanneer je een eigen bedrijf begint of zelf je abonnement gaat betalen. Dit regel je met een contractovername.

Opzeggen aan de telefoon

Je mobiele abonnement opzeggen kan door te bellen met EasyVoice Telecom. We zijn beschikbaar van maandag tot en met zaterdag van 09:00 tot 21:00 uur.

Bel met EasyVoice Telecom Klantenservice
Openingstijden
Ma t/m za 09:00 – 21:00
Bel +31 (0)118 – 22 10 59

Opzeggen bij overlijden

Als er iemand overlijdt, begrijpen we dat je al genoeg te regelen hebt. Daarom maken we het opzeggen zo makkelijk mogelijk, bel ons op bovenstaand nummer en we regelen alles direct.

Weergaven: 25
Naar de inhoud springen