iMac met een oog afgebeeld, aangepast voor de website van Easy Voice Telecom
Shaady Abdel Nasser 39 Views

Naast onze vernieuwde website en de introductie van Interactieve TV zullen er binnenkort ook veranderingen plaatsvinden in ons vaste telefonie en internet netwerk. Bij EasyVoice Telecom kijken we altijd naar manieren om het beste uit onze netwerken en diensten te halen. We willen u graag goed informeren daarom hebben we alles voor u op een rijtje gezet en hopen het voor u middels dit bericht duidelijk te maken wat er veranderd.

EasyVoice Vast
Vaste telefonie is een basis begrip waarbij bereikbaarheid voor zowel particuliere als zakelijke klanten een cruciaal een groot belang is. Daarom gaan we ons VoIP netwerk verbeteren en uitbreiden, dit betekend voor bestaande klanten dat u tijdelijk niet bereikbaar bent tijdens de geplande werkzaamheden. Deze zullen vooral in de nachten van week 20 en 21 worden uitgevoerd om u overdag zo min mogelijk te hinderen.

EasyVoice Online
Internet is het belangrijkste product dat wij aan u leveren, internet is tegenwoordig overal en altijd. Daarom is stabiliteit en snelheid een grote behoefte van iedere klant. Bij EasyVoice Telecom gaan werken we op dit moment aan een betere stabiliteit van ons ADSL en VDSL netwerk, dit betekend ook dat we hebben gekozen om een nieuw type modem te leveren. Dit nieuwe modem binnenkort zult u binnenkort ontvangen, u dient uw oude modem voor 25 mei te verwisselen met het nieuwe. Daarbij vragen we u ons oude modem terug te sturen met het bijgevoegde verzend label.

EasyVoice Interactieve TV
Hiermee maken we uw ADSL en VDSL gereed voor interactieve TV, dit betekend dat u een decoder in onze shop kunt bestellen om interactieve tv te kijken. Tevens is het voortaan mogelijk om op interactieve tv te abonneeren wanneer u EasyVoice Online heeft.

Heeft u vragen over een van deze onderwerpen? Onze klantenservice zit klaar om uw vragen te beantwoorden. Bel ons op het tijdelijke nummer 085 06 45 160 of 1200 vanaf uw mobiele aansluiting.