Plans
https://easyvoicetelecom.nl/media/2019/06/140975-OSX7O9-940-1024x638.jpg
Efficient werken vanuit uw eigen

Cloud

Wilt u efficiënt samenwerken en altijd en overal toegang tot uw programma’s en bestanden? Managed Office is een volwaardige next-generation online communicatie en collaboratie tool, uitgebreid met een breed scala aan slimme functies.

De gebruiksvriendelijke suite, bestaande uit een persoonlijk dashboard, een e-mailomgeving, office applicaties, communicatieoplossingen én een veilige cloudopslag, gebruikt u met een device naar keuze.

Managed Office Standard
Wilt u efficiënter samenwerken? Managed Office Standard bevat alle basisfuncties om real-time samen te werken en één-op-één te communiceren.

Managed Office Advanced
Wilt u flexibeler samenwerken en gebruikt u veel opslagruimte? Met Managed Office Advanced is Messenger voorzien van groepscommunicatiefuncties en beschikt Drive over zeer hoge opslagcapaciteit.

Portaal
De portal is het centrale dashboard van EasyVoice Managed Office. Het is de plek waar u in één oogopslag alle activiteiten monitort. Dankzij de volledig aanpasbare beheeromgeving kunt u uw dashboard naar eigen wens inrichten, RSS feeds toevoegen en Social Media integreren.

E-mail
Managed Office E-mail is de volwaardige e-mail functie. Het is mogelijk accounts van andere aanbieders te integreren, waardoor inloggen op verschillende omgevingen tot het verleden behoort. U beheert al uw e-mailaccounts in één centrale omgeving.

Drive
Drive is de veilige geïntegreerde cloud opslagdienst van Managed Office. Doordat uw zakelijke bestanden in de cloud worden opgeslagen en automatisch met al uw devices wordt gesynchroniseerd heeft u altijd en overal uw documenten bij de hand.

Text
Met de volledige Tekst applicatie van Managed Office creëert en bewerkt u tekstbestanden rechtstreeks vanuit uw webbrowser. Verhoog de productiviteit dankzij het real-time versiebeheer. De applicatie is compatibel met de MS Word en OpenOffice bestandsformaten.

Spreadsheet
Spreadsheets creëren, formules berekenen en tabellen bewerken is voor veel zakelijke gebruikers een dagelijkse aangelegenheid. De Managed Office Spreadsheet is een complete applicatie, die compatibel is met MS Excel documenten.

Calendar
In de gebruiksvriendelijke Agenda maakt en beheert u uw afspraken en plant u groepsvergaderingen in. U heeft de mogelijkheid om externe agenda’s te integreren. Daarnaast kunt u uw agenda met andere gebruikers delen, statussen inzien en herinneringen ontvangen.

Address Book
In het adresboek treft u een compleet overzicht van al uw zakelijke én privé contacten. Voeg foto’s toe of gebruik de gegenereerde QR-codes om snel contacten te delen. CSV import en vCard worden ondersteund, waardoor uitbreiden nog makkelijker wordt.

Messenger
Blijf real-time en locatie onafhankelijk in contact met uw collega’s via Messenger. Start eenvoudig een video, voice of chat conversatie via uw webbrowser. U heeft de mogelijkheid externe gebruikers uit te nodigen en groepsgesprekken te starten.

Tasks
Houdt u de regie graag in handen? In de takenomgeving treft u al uw eigen en gedeelde taken in één compleet overzicht, inclusief handige notificaties en voortgangsrapportage. Maak hierbij gebruik van slimme functies zoals time-tracking en prioriteitstelling.

Ask Any Question
Vraag een offerte aan