Openingstijden gewijzigd voortaan kunt u ons bellen van maandag tot en met zaterdag.

Vanaf nu is de klantenservice gesloten op zondag. Dit omdat zondag een rustdag behoort te zijn en deze rust erg belangrijk is. U kunt ons voortaan nog telefonisch bereiken vanaf maandag tot en met zaterdag vanaf 09:00 tot 17:00. Uiteraard is het wel mogelijk om een e-mail te sturen naar klantenservice@easyvoicetelecom.nl. Bent u uw mobiele telefoon verloren of is deze gestolen dan kunt u uw simkaart wel telefonisch laten blokkeren via ons geautomatiseerd systeem, hiervoor belt u gewoon naar ons algemene telefoonnummer 085 56 000 19.

Informatie met betrekking tot het volgende jaar.

Op 1 januari zullen er wijzigingen plaatsvinden binnen onze organisatie. In dit bericht leest u wat dit voor u gaat betekenen. 

De komende tijd zullen er weer zender- en prijswijzigingen plaatsvinden. per 1 januari, zullen we enkele nieuwe zenders toevoegen en vanaf 1 januari gaat de prijs van de huidige abonnementen gewijzigd worden.

Zenderwijzigingen EasyVoice Telecom 2020

We kijken op regelmatige basis naar de samenstelling van onze zenderpakketten, naar aanleiding van het kijkgedrag en afspraken met onze zenders. Hieruit zijn deze wijzigingen voort gekomen. Een volledig zenderoverzicht vind u op: Zenderoverzicht radio en Interactieve TV.

Goed nieuws!

De zenders FOX, National Geographic, 24Kitchen, Disney Channel en NatGeoWild blijven in ons aanbod. U kunt dus blijven genieten van uw favoriete zenders.

Prijswijziging bestaande abonnementen

De nieuwe prijzen van de abonnementen gaan in per 1 januari. Op onze website vindt u een overzicht van alle abonnementen met de nieuwe tarieven.

Veel gestelde vragen

We begrijpen dat deze wijzigingen misschien veel vragen bij u oproept we doen ons best om al uw vragen correct te behandelen en te beantwoorden. Hieronder een overzicht met de meest gestelde vragen.

Waarom voert EasyVoice Telecom per 1 januari wijzigingen door?

In het verleden zijn er fouten gemaakt waardoor onze inkoop tarieven hoger waren dan de verkooptarieven, om u als klant niet direct af te schrikken is er besloten dit jaarlijks stapsgewijs te verhogen. De maandbedragen en tarieven wijzigen om te kunnen blijven investeren in de kwaliteit van diensten en het netwerk. Dit stelt ons in staat om nieuwe introducties te doen (zoals het komende 5G netwerk) en internet-snelheden te verhogen. Een betere uitrol van 5G is hierdoor mogelijk.

Waarom gaan niet alle bestaande abonnementen gelijk in prijs omhoog?
Per bestaand abonnement is gekeken of deze in lijn ligt met de nieuwe abonnementen. De prijzen van de bestaande abonnementen zijn op basis van die vergelijking wel of niet gewijzigd.

Ben ik contractvrij n.a.v. deze (prijs)wijzigingen?
Klanten met Internet zijn contractvrij vanaf 9 december 2019 tot 1 januari 2020. Contractvrij zijn betekent dat je tot de gecommuniceerde datum kosteloos uw huidige abonnement bij EasyVoice Telecom kunt stopzetten, ook al zit u nog in een jaarcontract. Dit geldt overigens niet voor mobiele telefonie en andere diensten, indien u wilt opzeggen dient u het resterende jaar af te kopen.

Heeft u verder nog vragen over dit onderwerp? 

Neem gerust contact met ons op, we doen ons best om u zo goed mogelijk te informeren. Of raadpleeg de algemene voorwaarden.

 

Onderhoud aan het EasyVoice Telefooncentrale netwerk eerder afgerond dan gepland

Het onderhoud aan ons telefooncentrale netwerk is in volle gang, deze is inmiddels overgezet op het nieuwe netwerk. Dit betekend dat u vanaf dit moment (10-10-19 09:00) tot mogelijk 8 uur niet bereikbaar bent via uw vaste lijn.

Uit voorzorg hebben we bij een aantal klanten het vaste nummer doorgeschakeld naar uw mobiele telefoon. Hierdoor mist u dus geen oproepen. Maakt u gebruik van Mobile Connect, dan ervaart u geen hinder dit geldt niet voor Mobile Connect via de APP.

Heeft u vragen of wilt u meer informatie over dit onderwerp? Neem dan gerust contact met ons op.

Onderhoud aan het EasyVoice Telefooncentrale netwerk

Bij EasyVoice Telecom doen we er alles aan om onze diensten optimaal aan u te kunnen leveren. Daarom zullen we vanaf aankomende maandag onderhoud plegen aan ons telefooncentrale netwerk. Dit is na aanleiding van een storing waarbij een aantal klanten soms onbereikbaar waren en niet konden bellen.

Tijdens dit onderhoud bent u mogelijk voor een korte tijd onbereikbaar, we zullen klanten persoonlijk op de hoogte brengen van het moment dat we beginnen tot het moment dat de werkzaamheden zijn afgerond en u weer bereikbaar bent.

 

 

Meldpunt voor onveilige slimme apparaten

Het Agentschap Telecom pleit voor strengere Europese regels voor slimme apparaten. Met een meldpunt voor onveilige apparatuur. De beveiliging van veel met internet verbonden consumentenelektronica is nog steeds niet op orde, blijkt uit woensdag gepubliceerd onderzoek. Toegang tot een op afstand bestuurbare speelgoedtank was bijvoorbeeld volledig onbeveiligd.

Het Agentschap Telecom biedt de resultaten van het onderzoek woensdag aan staatssecretaris Mona Keijzer (Economische Zaken, CDA) aan. Keijzer noemt het essentieel dat deze slimme apparaten te vertrouwen zijn. „Ook dit onderzoek toont weer aan dat dit niet vanzelf gaat.”

Het agentschap onderzocht 22 veelgebruikte slimme apparaten, waaronder routers, ip-camera’s, thermostaten en babyfoons. Zeventien apparaten hadden een matige tot zeer slechte basisveiligheid, schrijven de onderzoekers. Vooral slim speelgoed is kwetsbaar: drie van de vijf onderzochte ‘smart toys’ hadden kritieke veiligheidsproblemen. Een op afstand bestuurbare tank – voorzien van een camera – was bijvoorbeeld volledig onbeveiligd. Bij slechts twee onderzochte apparaten werden geen problemen geconstateerd.

De onderzoekers merken op dat de informatie die de elektronica naar het internet stuurt beter beveiligd kan worden, zeker omdat apparaten soms gevoelige beelden verzenden. Ouders gebruiken bijvoorbeeld slimme babyfoons om op afstand via hun smartphone hun kinderen in de gaten te houden. RTL Nieuws onthulde onlangs dat deze apparaten erg slecht beveiligd waren, waardoor kwaadwillenden eenvoudig mee konden kijken.

Automatische updates

Ook de bescherming van privacy liet te wensen over, constateerde het Agentschap Telecom. Sommige apparaten voldeden niet aan Europese privacywetgeving, privacyvoorwaarden waren soms ontoereikend of ontbraken volledig.

De onderzoekers van het Agentschap Telecom pleiten er voor dat de apparaten automatisch beveiligingsupdates installeren. Updates handmatig installeren is voor veel consumenten moeilijk. Daardoor blijft de beveiliging achterlopen.

Angeline van Dijk, directeur-hoofdinspecteur van het Agentschap Telecom, pleit in een persbericht voor aanvullende Europese regels. „Het is zorgelijk dat de digitale veiligheid bij de meeste van de onderzochte slimme apparaten niet op orde is. Dit zijn producten die bij heel veel consumenten in huis staan.” Het Agentschap verlangde eerder een Europees keurmerk voor deze online apparaten. Ook het kabinet sprak in het regeerakkoord af om standaarden te ontwikkelen voor deze internet-of-things-apparaten.

Vooruitlopend op de Europese regels opent het Agentschap Telecom een meldpunt voor klachten over de beveiliging van slimme apparaten. Staatssecretaris Keijzer noemt het essentieel dat deze elektronica te vertrouwen is. Ze wijst erop dat al onderzoek gedaan wordt naar onveilige of reeds gehackte apparaten. Dit jaar volgt ook een voorlichtingscampagne.

Hoe maakt u MONO-rijden makkelijk voor uw medewerkers?

Primeur: MONO Zakelijk

Help uw medewerkers MONO te rijden! Rijdt uw organisatie al MONO? Met de hulpmiddelen van MONO Zakelijk helpt u uw medewerkers om ongestoord onderweg te zijn. Download ook de tips en tools waarmee u MONO-afspraken binnen uw organisatie kunt maken, vastleggen én zorgen dat iedereen zich eraan houdt.

Maak MONO niet te missen

Door social media zijn je collega’s altijd dichtbij – ook wanneer ze in de auto of op de fiets zitten. Elke keer als ze een berichtje ontvangen, raken ze even afgeleid. Rij daarom MONO, ook zakelijk. En maak dit zo makkelijk mogelijk voor uw medewerkers. Download nu meteen de hulpmiddelen van MONO Zakelijk: stickers, sleutelhangers, parkeerbordjes en posters die je zelf kunt personaliseren. Wilt u de MONO-afspraken meenemen in uw beleid? Het tips en tools document vertelt u precies hoe u dit aanpakt. Zo zorgen we samen dat MONO een begrip wordt waar niemand omheen kan.

> Maak uw eigen poster
> Download de middelen
> Tips en tools beleid

 

Mono

Vanaf nu leverbaar: Apple iPhone 11, 11 Pro en 11 Pro Max

Bestel nu de nieuwe Apple iPhone 11, 11 Pro en 11 Pro Max extra voordelig in de EasyVoice Shop. U betaalt geen verzendkosten en in slechts enkele dagen is uw nieuwe iPhone geleverd. Hieronder het complete overzicht van de nieuwe toestellen.

 

Bestel vanaf nu uw favoriete smartphone bij EasyVoice Telecom

Bestel nu ook voordelig uw favoriete smartphone bij EasyVoice Telecom

Via onze online shop was het al mogelijk om diverse producten te bestellen, deze producten leveren we tegen een erg scherp tarief en we merken dat u dit zeer waardeert. We kregen ook vele vragen of het mogelijk was om een smartphone via EasyVoice Telecom te bestellen en om in deze wens tegemoet te komen. Zullen we vanaf nu ook smartphones aanbieden in onze shop.

We trappen gelijk af met de nieuwste iPhone 11, 11 Pro en de 11 Pro Max! U kunt vanaf nu de nieuwste iPhone’s als pre-order bestellen in onze shop. Hierdoor heeft u als eerste het nieuwste toestel in huis zodra deze leverbaar is. Naast de nieuwste Apple iPhone kunt u ook de vorige generatie modellen extra voordelig bestellen in onze shop.

De komende tijd zullen we de product categorie smartphones aanvullen met diverse merken en modellen.

3CX is vanaf nu ook los verkrijgbaar!

Vanaf nu kunt u 3CX aanschaffen als los softwarepakket. Hiermee heeft u volledige controle over uw telefooncentrale en de installatie hiervan, zo kunt u er bijvoorbeeld er voor kiezen om uw 3CX te installeren op een lokale server binnen uw kantoor en bent u niet afhankelijk van onze cloud. Na uw bestelling krijgt u van ons een productcode en de download link om het software pakket te kunnen downloaden. Door de eenvoudige installatie bent u in slechts enkele stappen klaar om gebruik te maken van uw telefooncentrale. 

3CX is een softwarematige IP-telefooncentrale op basis van open standaarden die geschikt is voor populaire IP-telefoons en SIP-trunks, zowel lokaal als in de cloud. 3CX is geen gewone zakelijke telefooncentrale, maar een complete unified communications-oplossing met geavanceerde functies. 3CX is gebruiksvriendelijk, betaalbaar en flexibel, en bespaart u de kosten en het complexe beheer van een ‘ouderwetse’ telefooncentrale of de beperkingen van een gedeelde telefooncentrale in de cloud.

U betaalt slechts een lage jaarlijkse prijs. U bent volledig vrij bij de installatie van 3CX en bepaalt dus zelf op welke manier u het software pakket installeert en welke SIP-trunks. Zo kunt u duizenden euro’s per jaar besparen. 3CX is in slechts enkele minuten te installeren – in de cloud met PBX Express of met behulp van de wizard voor lokale installatie.

  • Plug en play-configuratie van telefoons, gateways & SIP-trunks
  • Geen licenties per extensie
  • Bespaar duizenden euro’s met een SIP-trunk naar keuze

U bepaalt waar u 3CX wilt draaien, bijvoorbeeld op een bestaande server met Hyper-V, VMware of KVM. Kleinere installaties kunnen ook draaien op goedkope PBX-apparatuur van Intel NUC, Shuttle, Zotac Zbox en Gigabyte. Verplaats uw telefooncentrale eenvoudig naar een andere server of naar de cloud, met behulp van de ingebouwde functionaliteit voor back-up en herstel.

  • Virtualiseer met VMware, Hyper-V of KVM
  • Eenvoudig schaalbare installatie
  • Draaien op een betaalbare mini-pc

 

Of u nu kiest voor lokaal of in een eigen cloud omgeving u hebt de controle. U kunt 3CX zelf hosten bij populaire cloudproviders met standaard Linux VPS. Betaal een laag maandbedrag per telefooncentrale in plaats van een hoge prijs per extensie.
  • Zelf hosten bij Google Cloud, Amazon Lightsail, Microsoft Azure en anderen
  • In enkele minuten uw eigen 3CX-telefooncentrale met PBX Express
  • Eenvoudig wisselen van cloudprovider met back-up en herstel

Bekijk onze shop voor de lage tarieven en de verschillende pakketmogelijkheden.

EasyVoice Telecom Breidt uit naar België, Engeland en Duitsland

België, Engeland en Duitsland zijn de drie nieuwe landen waar we vanaf nu onze diensten aanbiedingen. Nederlanders konden al klant worden bij de Revolutionaire Telefoonprovider. Het van oorsprong Middelburgse bedrijf bestaat sinds 2018 en maakt sindsdien een enorme groei door.

EasyVoice Telecom biedt een alternatief voor bestaande Belgische, Engelse en Duitse telecomaanbieders. Met de diensten van EasyVoice Telecom zijn klanten flexibel en hebben ze de vrijheid om overal gebruik te maken van onze diensten, waar en wanneer ze maar willen. België, Engeland en Duitsland zijn een opstap naar Europa. We zetten een nieuwe koers richting het buitenland. Hiermee hopen we ook in andere delen van de EU nieuwe klanten te laten besparen op hun telecom rekening met het zelfde gemak als we op dit moment in Nederland aanbieden.

Via de recent vertaalde website kunnen buitenlandse klanten kennis maken met de diensten en deze bestellen. Vooralsnog is enkel de engelse taal beschikbaar via EasyVoiceTelecom.co.uk. Binnenkort kunt u de andere talen bezoeken via de website houden we u op de hoogte.