Bestellen > Overzicht

Hieronder vindt u de door u gewenste abonnementen op deze pagina kunt u de gewenste abonnementen wijzigen.

Bestellen > Overzicht

Hieronder vindt u de door u gewenste abonnementen op deze pagina kunt u de gewenste abonnementen wijzigen.

Snelle Levering

Bij EasyVoice Telecom dragen wij zorg voor een snelle en zorgeloze levering! Nadat u uw bestelling heeft geplaatst draagt ons team voor een spoedige oplevering, al in 5 werkdagen kunt u zorgeloos gebruikmaken van uw nieuwe verbinding.

Betalen via IDEAL of Creditcard

U betaald veilig en eenvoudig via IDEAL of Creditcard, indien u een abonnement afsluit bij EasyVoice Telecom verifiëren wij uw indentiteit doormiddel van uw online betaling, hierdoor hebben wij geen kopie van uw legitimatie nodig.

}

14 Dagen Bedenktijd

Wij Garanderen u dat u zorgeloos kunt genieten van uw nieuwe abonnement. Bent u ondanks onze inspanningen toch niet tevreden? U heeft 14 dagen bedenktijd tijdens deze periode kunt u uw bestelling tegen afsluitkosten annuleren.

Uw bestellijst

Je winkelmand is momenteel leeg.

Veelgestelde vragen

Hoe kan ik gemakkelijk overstappen naar EasyVoice Telecom?

U kunt gemakkelijk overstappen naar EasyVoice Telecom door het gewenste abonnement te bestellen via deze website.

Vaste & Mobiele telefonie
Overweegt u weleens om over te stappen naar een andere vaste of mobiele telecomprovider? Maar ziet u op tegen de administratieve rompslomp of bent u bang dat u een paar dagen niet bereikbaar bent rond de overstap? Dankzij de directe nummerbehoud kunnen wij uw (mobiele)telefoonnummer vaak al binnen 48 uur overzetten. Door deze methode om maken wij het u eenvoudig om gebruik te maken van een alternatieve provider voor vaste en mobiele telefonie waarbij u zeker weet dat u zorgeloos overstapt. Van deze overstap merkt u, behalve dat u een lagere telefoonrekening ontvangt, helemaal niets. Het betreft namelijk slechts een administratieve overname. Het is desgewenst ook mogelijk om een nieuw telefoonnummer aan te vragen.

Internet & Alles in één
De overstap naar een nieuwe internet of alles in één provider lijkt soms een grote stap, toch kan het u een flinke besparing opleveren.
U kunt door de overstapservice van EasyVoice Telecom vaak al binnen 5 dagen gebruikmaken van uw nieuwe internetaansluiting. Kiest u voor alles in één dan kunt u direct gebruikmaken van uw vaste- en mobiele-telefonie aansluiting.

Wenst u meer informatie over dit onderwerp?
Stuur een bericht via onderstaand contactformulier of bel onze klantenservice op +31 (0)85 - 56 00 019.

Hoe werkt nummerbehoud bij EasyVoice Telecom?

U kunt uw huidige (mobiele)telefoonnummer meenemen naar EasyVoice Telecom.

Dankzij onze directe nummerbehoud kunnen we binnen 48 uur uw huidige (mobiele)telefoonnummer aan het nieuwe EasyVoice abonnement koppelen. Wilt u nummerbehoud aanvragen? Dan kunt u het formulier voor nummerbehoud invullen op het moment dat u een abonnement besteld via deze website. 

Wenst u meer informatie over dit onderwerp?
Stuur een bericht via onderstaand contactformulier of bel onze klantenservice op +31 (0)85 - 56 00 019.

Wat zijn de betalingsvoorwaarden bij EasyVoice Telecom?

Bij EasyVoice Telecom bent u altijd welkom en doen we geen kredietcheck. Dat kan omdat we u vragen de eerste betaling vooraf te doen.

Door akkoord te gaan met de "algemene voorwaarden" gaat u ook akkoord met de volgende betalingsvoorwaarden;

  • ik betaal de eerste maand abonnementskosten + eenmalige aansluitkosten vooruit met iDEAL of Creditcard.
  • ik machtig EasyVoice Telecom om de abonnements- en verbruikskosten maandelijks af te schrijven van dezelfde bankrekening als waarmee ik de betaling voldoe.

U kunt de incasso machtiging ten alle alle tijden terugtrekken via het "beheer" paneel. U dient dan de betaling maandelijks handmatig te voldoen meer informatie vindt u hieronder bij het onderwerp "hoe kan ik handmatig een factuur voldoen".

Deze voorwaarden gelden enkel bij het afsluiten van een abonnement niet op de aanschaf van een los toestel.

Bij EasyVoice Telecom vinden we het niet nodig om u een kopie van uw legitimatie of bankafschrift op te sturen. Wel stellen we de voorwaarde dat u 18 jaar of ouder bent en een Nederlands IBAN op uw (bedrijfs)naam gebruikt. U betaalt de abonnementskosten één maand vooruit.

Is EasyVoice Telecom geregistreerd bij de Kamer van koophandel?

Registratie bij de Kamer van Koophandel.

EasyVoice Telecom is een handelsnaam van EasyComp Zeeland en geregistreerd bij de KvK met nummer 70783519.

Wenst u meer informatie over dit onderwerp?
Stuur een bericht via onderstaand contactformulier of bel onze klantenservice op +31 (0)85 - 56 00 019.

Is EasyVoice Telecom geregisterd bij de ACM?

EasyVoice Telecom is geregistreerd bij de Autoriteit Consument en Markt

Aanbieder Openbare Elektronische communicatiediensten onder nummer: 944009
Aanbieder Openbaar Elektronisch communicatienetwerk onder nummer: 944010

Waar vindt ik de algemene voorwaarden? (AVG)

Algemene en andere voorwaarden

Duidelijkheid is voor u als klant staat bij ons hoog in het vaandel, daarom hebben wij al onze voorwaarden op één pagina gebundeld. Op de pagina voorwaarden kunt u onze algemene voorwaarden, privacy beleid en leveringsvoorwaarden voor telecomdiensten lezen en als pdf document downloaden.

Wenst u meer informatie over dit onderwerp?
Stuur een bericht via onderstaand contactformulier of bel onze klantenservice op +31 (0)85 - 56 00 019.

Heeft u vragen of wilt u meer informatie?

De klantenservice van EasyVoice Telecom helpt u graag met al uw vragen.

Heeft u een vraag over één van onze diensten of wilt u meer informatie over EasyVoice Telecom?
Op de pagina klantenservice kunt u eenvoudig zoeken naar antwoorden op de meest gestelde vragen.

U kunt een bericht aan onze klantenservice verzenden via het contactformulier.
Of u kunt ons vanaf 9.00 tot 21.00 bellen op telefoonnummer
+31 (0)85 – 56 00 019.